ilmuKU , duniaKU - menjana kepintaran melalui Al-Quran.
keep on reading & I will not stop blogging.

Adat bersaudara, saudara dipertahankan; adat berkampung, kampung dijaga; adat berbangsa, perpaduan bangsa diutamakan.

Wednesday, September 14, 2011

Kadang-kadang aku rasa akulah
isteri yang terlalu banyak menerima
sedangkan engkau tak pernah meminta

Kadang-kadang aku rasa
Akulah isteri yang baru terjaga
sedangkan engkau tak pernah terlena

kadang-kadang aku bersuara tanpa berfikir
semua perkataanku menjadi salah
harap dimngerti

kadang-kadang aku berubah pada pandanganmu
tapi sayang,itu tidak benar
tiada apa yang palig kuharagai
dari pada kehidupan manis bersama mu

kadang-kadang aku sakiti hatimu
bukan bermaksud aku kurang menyayangimu
namun cabaran terlalu

kadang-kadang berjauhan dengan mu
akulah isteri yang becita-cita tinggi
namun aku tetap aku yang ini
maafkan aku wahai suami ku...
-SOLUSI-

No comments:

Post a Comment